svar på kommentar:

fick en fråga av anna angående vad för operation jag ska göra. och jag ska vara ärlig för
jag skäms inte över att jag vill göra den operationen. jag har planer och kommer till 100%
full följa den planen, jag ska operera mina bröst när jag kommer upp i rätt ålder. det är
mitt beslut och jag har pratat med min mamma om det. självklart så sa min mamma att
hon tyckte att jag var bra som jag var och att en naturlig kropp är det finaste men att
man måste vara nöjd med sig själv men också tänka att är det slut här? kommer det fler
operationer efter denna och kommer man någon sin bli nöjd?
samtidigt så har hon sagt att hon stöttar mig i mina beslut när jag blir äldre då det är min
kropp och mina val. dock hade hon ALDRIG skrivit på ett papper med hennes tillåtelse
för det innan jag fyller 18 och ta hand om de besluten själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0