jag älskar julia *

naw min lilla söta julia hade skrivit så sött på sin blogg om mig så tänkte skriva om henne här också! för jag älskar dig över mycket julia. och du har rätt, eller vi båda har rätt. vi 3 du, jag & evelina gick verkligen inte att splittra, vi va som handen i handsken och inget kunde skilja oss åt. jag vet inte riktigt vad som hände men vi blev helt enkelt äldre och tappade kontakten efter ett tag. vill verkligen ha kontakten som vi engång hade, och det kommer vi att få. för jag ger inte upp, kortväxta plattfiskar som har rymt ger inte upp i första taget! jag älskar dig julia. du och evelina gör mig hel! jag älskar dig kolosalt och det går inte en secund utan att vi har det kul tillsammans. du och jag har alltid haft det kul julia! kommer du ihåg hur vi brukade leka affär med din pappas wax och sånnt som han sålde till frissörer, och när vi gjorde en egen gigantisk FCH flagga som vi hejade med. allt, julia, alla minnen med dig är oförglömmliga! du är oförglömmlig! du gör mig hel hjärtat och du är och kommer alltid att vara en bästavän för mig, så som jag & evelina vatt storasystrar till dig har du varit en lillasyster till oss. inget får någon sin skilja oss åt, inte ens döden. för med oss tre tillsammans så är vi odödliga!
evelina norell, julia asterman brink och nellie hedström varar förevigt!

       

julia asterman brink

min bästavän Y


Kommentarer
Postat av: julia brink

NELLIE & EVELINA

jag älskar er s sjukt mycket.

you make my day !

även om vi inte träffas så jätte ofta .

men det ska vi nu.

men ändån så tänker jag alltid tillbaka på allting.

det gick inte att splittra . inte ens våra föräldrar kunde det. jag älskar er så jäkla mycket.

det går inte att beskriva!

jag älskar dig bästavän ! <3<3<3<3<3<3<3

2010-04-26 @ 21:37:51
URL: http://www.juliabrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0