morgonens sysslor är nu gjorda eller nästan iaf:D

hihi ja nu är nästan allt gjort som ska göras på mornarna. bara det att jag inte har städat rummet idag så jag gör det imorgon i stället. gud, jag är verkligen trött på att vara sjuk nu, det är bara en massa pencilin som man ska peta i sig 2 gånger om dagen med exakta mellan rum. jaja solen skiner härligt ute idag så jag ska föröka att hålla mig ute. det kanske blir att jag springer ett tag också fast det blir att diskuteras med mamma först. saknar min bästavän till max, vi har ju inte träffats på en vecka nu. det e lång tid vafan. bara för att min jävla hals ska krångla hela tiden! men bättre blir det hoppas jag. nu blir det snart att ta sig en talrik fil, annars går magen åt pipsvängen förstår ni. haha eller inte magen utan jag...
familjen e och kollar på elias när han spelar i lund eller var det nu va haha har ingen koll på det alls och katten min fick antibiotika till sin tass som han skadat i slagsmål med en annan katt. hihi tycker att det är lite komiskt då min katt är den yngsta av alla katter på gården och är typ minst efter ludde men har all respekt av katterna på gården, ingen vågar gå på han eller något mer än katterna nedanför på andra gården haha annars så vågar ingen. och tuff ska han va, när han kom hem till oss och va stor som en hand flata eftersom jag tog hem han ca 4 veckor gammal då han var en vildkatt så tränade vi han att vara ute med 8 meters koppel som vi hade på gården till han. så har vi en katt som liknar en hund som är tjock. haha tänk er amir i kattform typ och jack gick mot den och andra katten backa direkt och sprang sin väg.
naw gullig e han!
nej nu ska jag ladda upp en eller två bilder hade jag tänkt dock gamla men bättre det än inget.


haha där hade man betydligt kortare hår!

blev endast en bild, orkar inte rota igenom mammas miljontals bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0