Come take a walk with me. Let's pretend we're just two people and You're not better than me.

.
.

god morgon allesammans!
just för tillfället så sitter jag och små plattar håret när jag orkar :P
igår va jag, linnea & emmy hos hasse och hade det trevligt, och sen blir det att gå ut
även idag igen. måste ju också säga att jag känner mig väldigt duktig som va ute och
sprang i en timme innan imorse med linnea, det blev den längsta rundan i jordbodalen
& harlyckan! riktigt skönt nu i efterhand när man väl har sprungit. nu ska jag göra
mig helt klar för att sen käka och efter det hem till linnea, efter det så blir det kanske
att åka till landskrona vad jag vet nu, men man vet aldrig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0