detta är sjukt!!

vad fan gör jag uppe nu?! haha jo jag snackar med robin lite emellanåt och har lovat
han att sitta uppe och vänta tills jerry springer eller vad det nu heter börjar kvart i så
jag ska försöka att hålla ögonen öppna tills dess. hoppas bara att jag kommer upp
imorgon så jag hinner göra allt jag ska.
imorgon kanske jag även lägger in lite bilder från idag men jag kan ju säga er att det
inte är några intressanta bilder då de bara är bilder på mig och linnea inne i tåget typ
påväg hem för jag glömmde bort att jag hade kameran med mig tills då;)
detta blir nog sista inlägget tills jag vaknar imorgon eller vem vet, jag kanske slänger
in något till innan jag somnar men då blir det väll att jag kommer att vakna med
datorn i knät senare och det vill jag inte eller att den ligger på golvet, AJAJ!! inte bra!!
tummen ner på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0