jag känner ingen ro längre..

är det bara jag som inte längre kan sitta och slapna av och bara ha kul den sista veckan
av sommar lovet?
jag har panik, jag har verkligen det, jag kunde inte ens sova inatt för min ångest över
skolan? hur ska det gå, vad måste jag kunna. hur ska jag hinna göra klart alla steg?!
och åter igen hur fan ska jag hinna eller hur ska jag överhuvudtaget kunna lyckas?
denna veckan kommer bestå av plugg för min del... drygt men jag känner att jag häldre
lyckas med skolan nu sista året innan gymnasiet istället för att va med kompisar, tv
kontakten dras ut på dagarna och inget annat än på bloggen och skolans hemsida
kommer att vara uppe på min dator för detta funkar inte för min del längre.. jag har
alldeles för mycket att göra för att sova om dagarna och vara ute om nätterna. det va
kul så länge det varade denna somma'rn men nu måste jag ta tag i skolarbetet!
så det är vad jag kommer syssälsätta med mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0