So tell me when you hear my heart stop, You're the only one who knows Tell me when you hear my silence There's a possibility I wouldn't know

.
.
.

& så har jag landat här vid datan igen för att slänga in ett inlägg, visst har jag blett
duktig på senare tid på att uppdatera?! haha jo det tycker jag men dock kanske
det inte är så kul att läsa alla uppdateringar men skit i det jag tycker att det är kul
att skriva!
va på maxi och handla pressent till mamma för kom ihåg att hon ville ha ngn sån
konstig duch kreme och någon hårinpackning så jag och pappi åkte dit och köpte
det. så nu är det klart.
haha jag pallar inte!
ne nu ska jag kolla på wildboyz på mtv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0