I just cant take my eyes away from you

är hemma hos pappa nu, har plockat undan lite i köket och ska snart till
affären för att köpa hem shampo, balsam & hårinpackning..
allt eftersom att mitt har tagit slut här hemma!
leo och svante springer villt runder här hemma och ska lukta på alla påsar
väskor och kläder jag tagit med mig hem med packning till pappa.
dom är roliga de små.. synd bara att vi inte kommer att ha kvar dom så
länge till..
anledningen till varför vi inte ska ha dom kvar är att min bror fått hem
ett brev där det visades vilka olika alergier han har.. & då visades det
bla att han har katt alergi -.-
så vi får utgå från det och försöka att göra det bästa av det & se till att
dom hamnar i bra nya hem. det är banne mig inte lätt att hitta några som
vill ha dom eftersom de blivit lite äldre.. trotts allt vill någon pappa känner
ha två katter så vi ska se hur det blir med dom där också.
nu ska jag bädda sängen och fixa iordning inne på mitt rum!
juste, ni har inte sett mitt rum hemma hos pappa, får kanske visa det
senare då? ;) eller vad tycker ni? jaja nu kom pappa innanför dörren så
ska snacka med han lite!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0