ponkis:D

snackar med ponken om hur vi ska göra imorgon.. för det kommer att bli att vi får dra
ganska eller ja.. jävligt tidigt för att komma i tid till väla imorgon för det är ju mellan
dags rea nu! gött :D
funderar på att också göra en sån lista som alla gör på sina bloggar.. vi får väl helt
enkelt se vad jag gör med det!
idag har jag varit hemma hos mamma med kusinerna.. haha ja vissa vet väl vad jag
tycker om det haha;) & nu äntligen är allt julfirande över! tror inte att det finns ord
för hur skönt det är. kommer nog inte att vara uppe så länge ikväll.. eller ska vänta på
min lilla fjårre bror tills han kommer hem från ekebo..
jävlajävel är han! ;) menmen.. alla ska väl dit någon gång antar jag!
nu ska jag ut och tjata på pappa så jag får pengar tills imorgon!! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0