the butterflies in my stomach.. is gone

ja just ja :D
va på väla innan idag med ema:D gick runder ett tag och virrade tills vi kom
till spirit stores (A) hittade en väldigt fin femme tröja som fick följa med mig
hem :D love it! sen stack vi över till ikea och luffade, kollade på sånna små
lägenheter eller typ ettor som dom byggt upp i varuhuset och "fantiserade"
om hur våra första lägenheter skulle se ut osv! sen kom emas mamma & vi..
piercade oss! så nu har jag en conch & rook i samma öra (Y) tyckte att det
blev jäkligt bra.. och måste säga att jag tror att jag har extrem smärt gräns..
för jag kännde och känner inte ett skit av att det gör ont :| haha aja..
älskar den gör jag iaf... längtar tills jag kan byta storleken på den så den ser
mer lagom ut till mitt öra & tills jag kan sätta på diamanter om en veckas tid!
det kommer bli bra :D ema fixa sin conch också :D
hehe nu ska jag iaf sova för jag är riktigt trött-.-
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0