ännu en sen kväll..

när ska jag lära mig att jag inte kan komma hem sent, lägga mig sent & sova bort halva
dagarna? för hur det än e så kom jag hem lite i ett & i och för sig så är det den tidigaste
tiden jag varit hemma på nu under sommarlovet hemma i hbg, annars så har jag vatt
ute ett bra tag längre eller suttigt uppe. och imorgon så ska jag va hemma hos linda vid
halv 10?! hur ska jag klara det? jag måste bara helt enkelt, så för att jag ska ha ens
kommit upp vid den tiden så ska mamma börja väcka mig vid 7, för då e jag uppe till 8
och då kommer jag hinna ducha, platta håret och helt enkelt göra allt det en tjej gör på
morgonen typ. men nej jag måste verkligen skärpa mig med mina tider för det kommer
inte att funka i längden att jag är uppe halva nätterna och går upp sent. idag ringde
linnea och väckte mig halv 1 för vi skulle ta tåget till malmö 10 över 1.
& hade hon inte ringt så hade jag sovit ett bra tag till, aja nog tjatat om det.
jag ska lägga mig när detta inlägget är klart i alla fall och det är en sak som är säker!

idag i malmö:
idag gick jag och linnea runder i malmö stad & kollade lite :D
köpte en mysig tröja från gina som jag gått runder med nu denna kvällen och den är
så skön & stor & mysig så denna kommer jag bara att älska.
bild kommer när jag skrivit klart & längre ner i inlägget!
köpte en t-tröja
och två typ tunikor från zara.
nicenice
vet dock inte om jag pallar lägga upp bilder på dom nu för jag känner att jag ska
komma till sängs i tid idag så det blir kanske att det blir bilder på något imorgon,



& jo har shorts under, dock syns dom inte på bilden!



såja, godnatt mina vänner!

&& tacka gud för att jag är där jag är och för att jag har de vänner jag har! jag älskar
er alla!


Kommentarer
Postat av: fredin

Looking good:)<3

2010-08-07 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0