har nyss duchat

& har nyss fönat till mitt lagom sommar vågiga hår :D
har även hunnit sminka mig lite snabbt, tror det va så att jag, carro, sally & några '
andra skulle träffas ikväll & hitta på något vid råå trakterna, men först ska jag mamma
& carro till väla snabbt för min lilla pappi fyller år imorgon & då måste vi ha köppt något
fint till han! älskar min pappi:D

har ingen aning vad jag ska ha på mig idag, eller det har jag aldrig för jag ångrar mig
alltid i sista secund.... känner ni igen er?
aja, jag köppte ju en ny typ kofta igår på kaphal som jag kanske kan ha på mig, aoop
det kan funka faktisk. bild på det kommer senare



right now!
gotta go, skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0