these words are my own.... or they used to be..

käkade nyss typ lunch för er som har intresset att veta allt:P
haha nej men jag ska hoppa in i duchen nu och sen göra v på mitt rum lite så jag får
ordning här hemma. sen drar jag snabt till stan och lämnar in mobilen på lagning &
sen ska jag in på cirkus en snabb sväng. känner ett starkt måste till det just nu!
så antar att typ alla mina pengar ryker idag -.-
aja men kläder behövs alltid tycker jag :D
sen ska jag hämta min gardacil grejs på apoteket för min första spruta ska tas
imorgon :(
jag är rädd... vissa säger att den inte gör så ont men en jag känner tyckte att den
gjorde så ont att hon bröt sin pappas finger när hon tog den :O
haha jaja jag vet inte vad jag ska tro, jag brukar inte vara så känslig för sånt men
vi får väll se. haha jag ska ta sprutan vid ca 11 imorgon så får åka dit i jogging och
typ en tröja antar jag. haha eftersom det är min sovtid så får det bli så:D

nu ska jag fixa mitt rum då det verkligen är kaos &&&& jag kanske ska få göra v
mitt rum efter sommarn:D:D:D:D sooo gllllaaaaaddd
& sen ska vi nog riva förrådet & köpa typ ett litet extra hus eller vad man ska kalla
det som vi då ska ha i trädgården så får vi se hur vi gör men kanske blir så att
jag ska få typ mitt egna lilla hus därute :D
menmen man vet aldrig. nu ska jag iaf ta tag i städandet på mitt rum så jag blir klar
idag haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är enas kille ?

2010-07-27 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0