ema....:(

ema är bort rest under hela sommarlovet nu & jag kommer sakna henne kolosalt!
kommer bli tomt utan henne en hel sommar..... men jag får helt enkelt överleva:(
aja hon har lovat att höra av sig och ringa emellanåt så tacka gud för
mobiltelefoner men man borde få ringa gratis till alla, i alla världsdelar tycker jag
(A)
nej vet ni vad, jag är i full gång och letar efter min laddare men jag hittar den inte
någon stans, jäkla skit, jag får adhd ryck snart!! nej det får jag inte haha för jag
har slut på energi, orkar knappt leta & har typ bara varit hemma hela dagen eller
typ & typ.. jag har det, har helt enkelt inte pallat. men jag har tjänat ihop lite
pengar då jag va barnvakt i ca 3 timmar, imorgon så ska jag & mamma till
höganäs och där ska vi käka med morfar & Fa? ja ngt i den stilen kallas hon :P
sen så ska jag & mamma fixa ett sommar jobb till mig från och med onsda till
söndag, kommer att jobba från tidigt på morgonen till sent på kvällen men det
är inget som min plånbok kommer tacka nej till. nästa måndag kommer jag
äntligen att åka till sthlm & bo där ett tag med mina sysslingar & bara ha det super
kul hela tiden, hade bara mina filer funkat att ladda in som man ska när man har
filmat med min kamera så hade ni fattat! :D
hah nej vet ni vad, jag är skit trött & måste upp i tid imorgon så jag tror att jag ska
gå & lägga mig och sova en blund.







fläcken... jag saknar dig :(


Kommentarer
Postat av: EMA

JAG FUCKING ÄLSKAR DIG SÖTNOS!

2010-06-13 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0