back to basic

kom hem för ca en timme sedan! ser lagom sleten ut... har haft en super sista vecka i
gamleby... känns dock lite konstigt att detta var absolut sisa gången :| aldrig mer ska
jag dit men 9orna :( men jag har haft så sjukt roliga dagar där genom åren! helt sjukt
så många minnen det finns där! allt kul all gemenskap vi har skapat där. allt har varit
kul trotts allt! men guuuud vad jag redan saknar allt... när vi satt på bussen påväg hem
när sanne sa att detta var sista gången där.. absolut sista gången... då föll allt på platts
vi kommer aldrig att vara där tsms allihopa igen :(
nu ska jag iaf snart hem till pappa för han och pelleplutt tränar! har även ringar jag har
gjort i gamleby som jag kommer att visa i veckan. puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0