fy fabian!

haha jag kom hem och plugga, somna vid 5 vakna vid halv 8, kollade tv. sen skulle jag
ut på kvällsrundan med nelson. men först skulle jag in och snacka med mamma om en
sak, hon va på toan och skulle tvätta av sminket. och påväg in dit så ser jag något på
golvet..... en fete spindel!?!?!?!?!!? aaah! jag kuta in på toan där mamma va, och hon
är precis som jag svin  rädd för spindlar, mamma slog igen dörren typ och började
hoppa där inne på toan! sen börja hon typ smyga sig ut i hallen som man kan se spioner
göra på tv, tar en sko och ska slå ihjäl spindeln. haha så säger hon, den där jävlen är
ju 100 gånger snabbare än vad jag är, haha en sekund senare springer hon tillbaka in
till toan och börjar hoppa igen och skriker, jag missade den! fan!!!! jag börjar fan snart
gråta! ännu ett försök och hon hoppar in på toan igen och typ skrattar och hoppar och
säger, JAG TRÄFFADE DEN! DEN ÄR DÖÖÖÖÖÖÖÖD! hahaha :D satt inlåst på toan i ca
15 minuter innan hon fick mod att gå ut och döda den, jaja tråkigt för er kanske men
jävligt kul om ni hade sett det, har en liten bit på film, kanske lägger upp det imorgon ;)
haha nu ska jag iaf göra mitt stegtest i matte och sen sova! god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0