jag har verkligen inte hunnit!

jag har verkligen inte hunnit uppdatera under dagen idag så detta blir nog det enda ni
får höra av mig idag genom bloggen! dagen har sett ut såhär...
sov hos ema, till skolan, plugga, käka, plugga, hem till eve, plugga, spela, plugga lite
och har varit med hampe och hansson under tiden också och i slutet kom gabbsan
&så! nu blir det ännu mera plugg så jag blir klar med denna skiten tills imorgon.
imorgon väntar svenska redovisning (ska hålla ett kp -.-) och en matte redovisning!
på fredag är det följande redovisningar: engelska & eev svenska! jippie! skit kul
verkligen... aja, det ska bli skönt att åka till gamleby på måndag och slippa skol
stressen för en vecka! nu har jag inte tid att skriva mer här för jag har en del som
jag måste skriva till mina redovisningar imoegon! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0