you lit up the dark

Ema Cavka! folk kan säga vad dom vill, men du är fan
underbar! du är min absoluta bästa vän! alla minnen med
dig. du är otrolig! du får mig alltid att må bra. som texten
du skrev på din blogg. att de 3 åren vi kännt varandra
känns som 100, det käns som jag alltid kännt dig. du har
och är mitt andra hem! hos dig känner jag mig alltid hemma.
hur du brukar kunna skicka ner mig att göra obo'y hemma
hos dig, när jag försöker att tömma diskmaskinen utan att
spilla ner saft i lådan med nydiskade bestik, allt. allt vi gör.

och även som du skrev: minnen som förra gamleby! när
vi båda satt inlåsta på toan och grät, när trårarna bara ran,
men samtidigt känndes det rätt. det var rätt att det var vi
som tröstade varran, det var rätt att det var vi, endast vi
för några minuter där inne. hela den tiden alla minnen vi
skapade där, allt kul vi hade och som vi nu kommer att ha!

sommar'n: eller ja innan du åkte till kroatien. fy fan vad
kul vi hade, var ute och rännde varje natt, när vi kom hem
och tog våra kvällsmål. och beach handbollen. när vi hade
krig med solkrämen och spray flaskan. haha allt, alla
minnen är perfekta med dig och det går inte att rabbla upp
alla. du är och kommer alltid att förbli min bästa vän!

allt annat: när vi brottas, när du går och låssas spyr på
toan, när du halft skrämmer livet ur mig genom att låsa
in mig i källarn. eller du låste ju inte ens... men jag trodde
ju det (A) tills alla gånger, vi stöttat eller iaf när du stöttat
mig genom allt som verkligen har kännt piss för mig, alla
gånger du ringt när jag mått dåligt.

från din blogg:
Vi tjaffsar hela jävla tiden, vi skrattar åt sjukt idiotiska saker, vi hatar varandra ibland,
älskar varandra oftare. Men fan ema, vi är så jävla bäst.

du är den bästa vän man någonsin kan önska eller ha! du är bäst hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0