ja men detta går ju bra,

ema har startat musik som dom lyssnar på i kroatien och jag försöker att fatta, jo
men tjena! det går ju bra;)
haha har nyss gjort lite gulliga hjärtan med bokstäver på som vi ska använda sen
när dom har stelnat! :D goooligt tycker jag, bilder... ja det är ju som det är på den
fronten just nu:P
imorgon ska jag till n1 och ha det mysigt, lörda va med eve och jullebulle som jag
saknat så enormt mycket! sen på söndag så ska jag nog träffa hansson ett tag :)
det blir mycket fakta inlägg nu men det får ni tåla... för jag har verligen inget kul
eller något annat att skriva om, ni får ha det så bra allesammans!


bild sen ett gammalt kuddkrig :)


på halsbands grejerna som snart e klara :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är nr1?:D

2010-09-30 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0