dagens!

kom nyss hem från gammelmormor!
haha hon är rolig hon. vi börja snacka killar och då kom vi även in i att man oftast får
upp kontakt genom internett..
gammelmormor: ja jag har hört hur ni har maskiner ni knappar på
vi: erm ja..
gammelmormor: man kanske ska skaffa sig en sån och lägga upp en anons och se om
någon är intresserad..
vi: asgarvar...
gammelmormor: jag förstår inte varför ni skrattar åt det?
vi: nej men äch inget..
gammelmormor: jo men jag har spanat in en gubbe på 92år som åker skidor på tv:n
& hade han bett mig göra mat så hade jag sagt, ja men gör det då för det kan inte jag
längre med mina händer ;) (hon har nämnligen stela händer nu på äldre dar och har
problem med att få tag i saker)
haha och gud vad vi garva. sen så slängde hon in, nej jag ska inte ha någon gubbe
bevare mig väl!
ni kanske inte förstår hur kul det är att höra av henne, för hon lägger upp det på ett roligt
sätt! äeh humor har kvinnan iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0