dead and gone

sitter inne på elias rum och hjälper han att ladda ner filmer.. hehe :)
kom hem för någon timme sen och nu ska jag in på mitt rum snart hade jag tänkt och
lägga in alla tvättade kläder i gaderoben och göra allt klart för att sova.. fick lite mat
i mig när jag kom hem, käka typ två mackor i ugnen och lite godis.. prata med mamma
om det tidigare, så vi får se hur allt detta med mina mat vanor går..
menmen nu ska jag och min kära broder prata lite skit.. sånt som hör till bror och syster
när man blir äldre ;) hehe nej det var allt.. btw, skönt att man kan prata mer och mer
öppet nu när båda växt till sig och faktiskt kan prata lite mer moget.. :)
kommer nog inte att uppdatera så mycket mer ikväll, ska in och ladda ner en film och
sova sen hade jag tänkt och ena& emmy kommer kanske en sväng och säger hej bara!

slänger in en bild på mig i repris.. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0