härligt!

så sjukt irriterande.. är i sluttampen av min jämförelse.. tror ni inte att allt bläck
i pennan är slut då?! jo självklart.. den var näst intill full när jag började.. och NEJ
jag skojar INTE! men en del bläck går åt med en massa kladdar som absolut inte
blir bra som kastas. har nu 9 sidor på kladdar som jag ska renskriva imorgon..
hoppas att fredrik godkänner det även om jag inte hinner.. jag får skriva klart det
i väntan på planet? hmm.. ganska bra ide tycker jag :D
hehe jaja, nej nu ska jag inte tjata mer på bloggen angående min jämförelse!
haha här och nu säger jag godnatt för mig.. fast jag tror inte att jag kommer att
vara sovande förräns efter en ca halv timmes tid.. har ju en del kvar att göra!
"snygg" man känner sig också! eh nej! osminkad och grann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0