hemma!

jag och carro kom nyss hem! vräkte nyss i oss lite taco chips och en slags dippa. haha har
inte ätigt något speciellt på väldigt länge käns det som.. har inte "mat lust" men ibland så
kniper det i magen och då är det goda som åker fram ;)
jag kommer nog stanna i stockholm tills på söndag.. blev lite ändringar där men det löser sig;)
jag har blett väldigt trött har jag också märkt.. så idag så ska jag bara kolla film och mysa :)
sen imorgon så är jag nog hemma själv och då ska jag bannemig SOVA!!
btw.. var ju med carro i skolan idag. gick ganska bra. men fy fan vad rörig skola :|
jaja det var allt jag hade att säga just nu vad jag kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0