now you want me one more time

oseriöst till torbjörn och nu ett seriöst svar!
wbf.. herregud. känner du mig? hur i helafridensnamn kan du kalla mig wbf eller säga att
jag ser ut som en? för det första, hade jag velat vara det så hade jag och ja jag hade
visat det då. att slänga in korkade och dumma kommentarer passar inte sig här, du
kanske inte heller har hjärnceller nog för att själv tänka ut att nej men bilderna ska nog
vara så och hon är nog jävligt medveten om att hon har redigerat dom så?
till baka till wbf, jag gillar inte sånt. jag är ärlig när jag säger att jag äcklas av sånna.
stilen och allt de håller på med så för helvete skärp dig "torbjörn". get a life.

Kommentarer
Postat av: ena

bara att inse ponken, folk är avundsjuka :)

2011-02-12 @ 15:59:44
URL: http://enakadric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0