please just leave me

hampe drog nyss, aki& vigge är kvar men dom ska snart dra dom med. sen så ska jag
och eve bara ta det lungt och kolla klart den ena filmen eftersom det gick åt helvete
innan. den hacka som tusan i mitten så det blev inte riktigt av! men som sagt, vi ser
klart den sen när pojkarna har gått vidare mot stefan. har börjat få riktigt ont i min
hals kanske för att jag gick med skin jacka hela dagen i går och frös rumpan av mig.
så vi får se hur det går med det! imorgon ska jag och eve upp tidigt för vi ska till stan
eller ja vi ska VARA i stan klockan halv 11 senast! men det löser sig hehe:D
nu ska jag inte sitta här och trada. kanske blir även detta mitt sista inlägg för kvällen
så godnatt isåfall!

här har ni en gammal "plugg" bild på mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0