see you later

vakna med värsta förkylningen, kan knappt snacka förtusan! massa folk har väckt mig
inatt ringandes, sms så jag har sovit riktigt dåligt inatt + denna jävla förkylningen.
men till alla som ringde, nej bilderna jag la upp på min blogg har inte med adi att göra
så please drop it!
jag och eve ska ner och käka frukost, kollade även klart filmen som vi började se igår
hehe jag somnade till i första minuten och sen så vaknade jag från och till av mobilen
som jag nämnde ovan. men ja.. happy valentines day! ska till ema sen och lämna en
alla hjärtans dag pressent jag har köpt till henne! & nej jag skolkar inte.. inte eve heller!
vi har studiedag:D


bjuder på några bilder från gårkvällen, nu är det frulle som väntar!


Kommentarer
Postat av: ellen

Snälla svara på var du hittar alla bilder med åsna texter på? kram!

2011-02-14 @ 16:06:38
Postat av: ellen

såna*

2011-02-14 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0