svar till robin

Robin  ([email protected]) om what I always wanted to tell you:
Alla hjärtans dag!
Jag tänkte höra lite med dig vad just Du tycker
om denna dag? Själv tycker jag att det är en
ganska överskattad dag. Jag menar, varför ska det
behöva finnas en dag för att man ska vara snäll
mot någon? Skriver mer i bloggen, kika gärna in och
lämna gärna en kommentar kring hur du själv tycker.

Tack på förhand!

Mvh
Robin.

hej robin! jag kan till viss del hålla med dig om att det är en ganska överskattad dag
men samtidigt så tycker jag att det är ett fint tillfälle och att det kan vara en dag som
framåt i tiden kan fira tillsammans med den personen man älskar eller bara ha en
dag tillsammans, jag tror att denna dagen betyder olika för alla. för mig just idag så
har det bara varit med vänner och senare ikväll med mamma och min låssas pappa.
men jag tycker att det är en fin dag. kram nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0