this I swear is true

var hos jonas idag efter skolan, sen skulle han träna så jag och ema stack in till henne och
kollade film (Y) käka, datan och sen drog jag hem typ, eller ja emas mamma körde mig!
satt och snacka med mamma i soffan i ngn timme, sen nu sitter jag vid datan.. känner mig
verkligen helt förrvirrad nu för tiden! nästa vecka så ska jag ENDAST plugga på alla vardagar!
INGET annat! har svenska nationella och no prov! så känner mig ganska stressad med tanke
på det och allt jag ska redovisa + på det så är det vallåsen på onsdag med alla 9or..
så jag har en del att göra om man säger så! städade nyss lite på mitt rum, ska snart starta
en film att somna till och ladda min ipod för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0