uppe med tuppen

jag och caroline blev väckta vid ca 6 och vi ska snart iväg till hennes skola. hmm.. ska bli lite
intressant faktiskt ;)
jag är ganska så trött haha. somnade vid ca 12 igår och vaknade igen vid 1 för jag hade
skickat något sms till nicole som jag absolut inte har något minne av att jag har gjort? :|
så hon ringde och fråga om det så snacka vi ett tag och sen så somna jag om!
idag kommer jag väl bara vara i carros skola hela dagen och jag kommer förmodligen inte ha tid
att uppdatera eller tillgång till att göra det heller för den delen. men inte för att jag tror att
folk kollar min blogg då endå då jag endå nästan alltid uppdaterar på kvällarna.
nu ska jag byta kläder känner jag.. haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0