when I need you the most you let me fall

väskan är hos pappa -.- får rå plugga imorgon istället!
imorgon i skolan så ska spanska steg 18 halv göras, dvs att jag ska göra packlistan
och svara på ett vykort. ska plugga på no och sen lite svenska. när jag kommer
hem så ska jag göra klart svenska steg 24. sen så ska jag påbörja mitt tal steg
30 i engelska! på tisdag så ska förhoppningsvis hela steg 18 i spanska göras klart.
har även svenska np då!
onsdag vallåsen med 9orna. torsdag svenska np sen eventuellt så ska svenskan
lämnas in eller iaf delarna som ska lämnas in! fredag eventuellt så ska jag redovisa
mitt tal! äeh har jävligt mycket att göra denna veckan och + på fredag så är det
prov i no! oharre.. kommer få plugga hjärnan ur mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0