en sång för alla dom som vågat drömma och hålla hoppet vid liv

lagom najs man känner sig idag? eh näeh!
men fy attans vad kul jag hade igår. bussen dit var skit kul. satt och sjöng och träffa
ac och josefina. gick sedan mot pascha. kom in hyfsat snabbt! efter det så var det
igång! dansa satan i det och hade allmänt kul. träffade en massa vänner.
dansade med allt möjligt folk. allt var bara skit kul. speciellt tack till alla brudar som
gjorde min kväll. till alla grabbar som man träffa där och alla som
överhuvudtaget gjorde min kväll igår. amazing!
senare när jag och ena kom hem till mig så kom vigge och aladin. ena decka efter
ett tag. satt och snacka med dom och sen stack dom och vet inte riktigt vad klockan
var då. ganska sent iaf. vaknade sen vid 11 gick ner och åt, ena skulle på någon cupp
det var därfor vi gick upp så tidigt sen så stack hon vid typ 12 tror jag och sen snacka
jag med emmy ett tag :D
btw ena har alla bilder från innan vi stack igår kväll som jag kanske lägger upp här
efter att jag har fått dom på min data, om hon nu vill skicka dom. emmy kommer strax
och ska hämta sina saker. ikväll så ska jag nog träffa ena och nicole :D får se vad vi
gör. aja, hoppas ni alla hade en bra kväll igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0