angående idol.

nej jag kommer mest troligt inte att söka i år. till 95% är jag säker på att jag

inte kommer att göra det. jag har alldeles för mycket med gymnasie

antagningsprov och pluss att samma dag som idol kommer till lund dit jag har

det lätt att ta mig så har min syster dop och det finns inte en chans i världen att

jag skippar min lilla systers dop för en chans jag även kommer att ha nästa år,

och nästa igen? hennes dop kommer att vara en gång sen aldrig mer och jag har

inte skippat någon av mina andra syskons dop, så varför majas?

nej it won’t happen. nu ska jag sova då klockan är på tok för mycket för att gå

upp klockan 6-7. godnatt

dsc_0017_133270905

bild på mig och min söta syster maja vars dop jag kommer att vara på till 100%

skrev även detta på min andra blogg men för er som inte läser den så vet även ni det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0