for you, a thousand times over

blev ingen cykel hem handlad idag till klara och hampus.
vid 4a kommer ema hem till mig och vi ska då iväg och sola är det tänkt. ska även
försöka att köpa hem brun utan sol som jag kan spruta på så att jag blir något
brunare för nu är jag jäkligt trött på att vara blek hehe ..
fina sommar bilder. men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på
min fina mamma och syskon då mamma nyss har kommit på webcamera
funktionen på deras stationära mac data haha!
hehe gulligt. nej nu ska jag upp och plocka ihop lite saker och sen vänta in ema :)
& glöm inte att ni fortfarande kan ställa frågor. jag kommer att stänga frågestunden
imorgon så passa på nu!
klicka HÄR för att komma till frågestunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0