grundlurad

igår så hade tjejerna i skolan planerat att vi skulle ha överraskningsfest för nicole.
nicole åkte hem till ena och vi sa att ingen kunde komma typ och att vi redan hade
bokat bord på mezo så att dom endå skulle åka och äta. jag linda cassandra &evelina
åkte hem till nicole där hennes föräldrar hade förberätt så vi kunde äta osv. fia kom
och sen vänta vi bara på ena matilda och my som skulle komma med nicole. dom
hade sattit på henne ögonbindel så hon inte såg och sen stod vi all där i hallen och
nicole kan man ju säga blev väldigt chockad :D
en väldigt lyckad kväll blev det iaf men jag orkar inte skriva allt vi gjorde eller så:)
kul hade vi och jag hoppas och tror att nicole tyckte att det blev bra! nu ska jag dra
med mamma elias och ungarna för att köpa en cykel till klara!
hoppas ni alla har haft en bra fredag och att ni har en bra lördag! uppdaterar mer
när jag kommer hem sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0