När man kan göra något åt det.

Jag ska ta tag i mig själv nu. Jag har bestämt mig. Jag ska ta tag och va mer med alla mina vänner. Jag ska plugga i skolan och sköta det jag ska! I helgen ska jag och pappa till Ikea för att handla lite smått för att lägga till lite detaljer på mitt rum. Jag ska köpa en tvätt korg en egen tvätt korg. Jag ska växa upp och ta hand om mig själv. Jag ska tvätta hänga och stryka mina kläder SJÄLV. Jag ska be om mitt barn bidrag och sköta mina pengar själv på ett bra sätt. Jag ska satta helhjärtat på musik. Det jag älskar mäst i hela mitt liv och jag ska lösa saker mellan mig och Ema som också verkligen betyder allt. Jag ska ta tag i min och hennes vänskap och allt ska bli bra igen, alla gör vi våra missar och får stå och sota för dom men alla förtjänar även förlåtelse. Jag ska växa upp. Jag ska äta nyttigare och börja med regelbundna mat tider. Men en sak jag aldrig ska ändra på.. Är mitt humör och mitt sätt att vara för jag är och kommer alltid att vara Nellie Hedström. Den lilla tjejen som kan vara knas, tjejen som nästan alltid flippar så fort en kamera kommer upp. Jag kommer alltid nynna låtar för mig själv och jag kommer alltid vara den glada jag. Inget av det jag vill förändra kommer påverka mig eller hur jag är. Jag kommer alltid vara jag, jag ska bara växa upp en aning. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: cassandra

"dont be afraid to be great, cause you are"

love you

2011-03-17 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0