när vinter isen ligger klar, kom ihåg mig då

ema stack för ett tag sen. följde med henne till bussen och nu ska jag och har jag
redan börjat plocka iordning på rummet. mår dåligt över mitt hår.. ser ut som fan
och utväxten är inget att snacka om! den ska väck på tisdag då mamma har bokat
tid för mig och i veckan så ska även naglar göras eller så gör jag bara manikyr
för detta känns ikke bra. i veckan så vet jag inte vad som händer mer än att jag
ska vara barnvakt imorgon och kamma hem lite extra pengar som jag har och
sparar till kroatien med bästavän i sommar. självklart så får jag pengar av mamma
och pappa också men med tanke på att jag har en massa andra planer inför
sommar som stockholm osv och jag känner att jag inte kan kräva mamma och
pappa på så mycket pengar som jag faktiskt har gjort den senaste tiden..
nej nu lökar jag snart sönder här inne på detta rummet! ska vädra!!!!! :D najs
älskar vårluften (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0