svar till sofie


Sofie om your constantly on my mind:
Jag är litte förvirrad av dina texter vill du ha adi tillbaka som jag antar
dom handla om eller? om jag förståt det rätt va det du som
lämnade honom?

hej sofie, eftersom många reagerat och reagerar på texterna på min
blogg så ska jag förklara för er samma sak som jag berättat för alla
andra i min omgivning som frågat mig och som folk faktiskt frågar
hela tiden. texterna på min blogg, rubriker bilder eller bild texter. inget
av det har överhuvudtaget med adi att göra. bilderna lägger jag upp
eller ja allt av det jag nämnde tidigare i inlägget lägger jag upp då jag
faktiskt känner att dehär bilderna stämmer ganska ofta, eller för att
jag helt enkelt gillar texterna eller citaten som oftast finns på. om jag
hade menat adi i något av det jag lägger upp det så hade han vetat det.
om jag hade velat ha tillbaka adi och att vi skulle vara tillbaka i vår
"på G relation" så hade han vetat om det. men det kommer tyvärr
inte hända. vissa kommer nu att reagera på att jag faktiskt skriver ut
detta men fine. det är upp till dom. detta är min blogg med mina tankar
och allt handlar om mig och jag delar med mig tills jag faktiskt tycker att
det räcker. tillbaka till frågan.jag vet inte vad jag ska svara på det där du
skrev att det var jag som hade lämnat adi. det blev för oseriöst mellan
han och mig och jag gjorde det klart för han och sa även att jag och
han inte kommer att funka och att jag inte ville gå vidare allt eftersom
att jag inte var eller är ute efter ett oseriöst förhållande där det tjaffsas hit
och dit och där det tillslut tar slut efter ganska kort tid. thats not me. och
det vet han. vi gjorde ett gemensamt beslut även om han kanske inte
var med på det till 100% & vi gick ifrån varrandra som vänner. för vi båda
kom fram till att det krävs två för att få det att funka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0